یا رب نظر تو برنگردد
قبلاها مرتب عکس پروفایلم رو عوض میکردم اما الان فکر کنم بیش از یک ساله که عوضش نکردم. واقعا عاشق این تصویر و مفهوم پشتشم.
فیس یورسلف. با خودت رو به رو شو.
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت: 1:44
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30
یا رب نظر تو برنگردد
دیشب بعد از چای دادن به کل مسجد، نشسته بودم کنار دیوار. داشتم سقف گنبدی مسجد رو تماشا میکردم و تو حال خودم بودم.
یه مرتبه صدای خودم تو مغزم پیچید که خطاب به خودم میگفت: فهمیدم چرا تو دهه فقط امشب اومدی مسجد! حتما امشب کسی نبوده چای بده! شاید هم بوده و امام حسین دلش میخواسته تو چای بدیu200d♀️
پ. ن: یک ربع از نماز نگذشته بود که سینی حلوا اومد زنونه بعد هم سینیهای چای. ما هم که دم در و دم دست! اما خوش گذشت
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30
یا رب نظر تو برنگردد
I'm Nooshin and I'm from Iran. As I attempt to love myself I want to change many things about me & my life. I'm trying to be strong because I know my hard days will come soon. I just try to don't scare of future...
#SpeakYourself
#WhatIsYourName
این توییتی بود که امروز بعد از سخنرانی نامجون تو سازمان ملل نوشتم. میذارمش اینجا تا یادم بمونه.
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30
یا رب نظر تو برنگردد
چند وقت پیش با یکی از دوستهای جان که کاملا با فکر و برنامه و علاقه تصمیم گرفتم بهش نزدیکتر بشم، بهم گفت شبیه زاموفیلیام! حالا چی هست این زاموفیلیا؟
ادامه مطلبما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 50 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30
یا رب نظر تو برنگردد
دیروز اولین کادوی کریسمس زندگیم رو گرفتم. اونم وقتی که حدود دو ماه از کریسمس گذشته!
قبلا واسه زهرا تعریف کرده بودم که سر کریسمس گیر دادم به مامان که برام کادو بخر. البته شوخی شوخی.
دیروز که خونش بودم یه جفت جوراب مشکی ساق بلند خال خالی داد دستم و گفت خیلی وقته برات کادو کریسمس خریدم نشد که بهت بدم.
برام جوراب ساق بلند خرید. چیزی که خودش خیلی دوست داره.
فقط این تو سرم میچرخه که چه طور این فرشته تو زندگیم پیدا شد؟
ما را در سایت هیئت دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 8:30